Dialogika, jezik odgovornosti je program, ki se celostno ukvarja z dvigom odgovornosti in učinkovitega dela v podjetjih.
Nemalokrat se zgodi, da imamo zaposlene krasne ljudi, a nekatera njihova vedenja enostavno ne prinašajo dobrih rezultatov. Prav za tovrstno vodenje, kako neučinkovito vedenja spremeniti v učinkovito delo, je vedenjski pristop odličen in nam prinese takojšnje rezultate. Seveda, moramo pa ga uporabiti!
Vedenjski pristop se ukvarja z vedenjem, ki povzroča težave in z okoliščinami, v kakršnih takšno vedenje nastopi.
V treningu se posvečamo tipično motečim vedenjem, kot so npr.:
Vedenjski pristop za vsakega izmed teh dejanj prinaša konkretne predloge za izboljšanje.
Danes vam prikazujemo primer JAMRAJOČEGA VEDENJA:
LOGISTIČNO PODJETJE:
Uslužbenka bi morala pripraviti analizo števila ur za serviserje.
A: Ste pripravili analizo števila ur za serviserje, kot sva bili dogovorjeni?
B: Imam toliko dela, da se lahko kar preselim v službo, noben iz mojega oddelka nič ne naredi, samo jaz delam. Pripravljam podatke za vas, pa za direktorja, pa ostaja mi tekoče delo, ki bi ga sicer lahko opravila Andreja, ampak tako ni prinesla s seboj nobenega znanja iz prejšnje službe.
A: Jaz nujno potrebujem te podatke Petra, ker jih moram oddati skupaj s predlogom, direktorju. Brez analize pa ne morem pripraviti predloga. Ali ste pridobili torej podatke od serviserja?
Ja sem bila pri njemu, ampak sam tako ni znal dobiti podatke iz novega sistema. Sem ga potem morala še jaz o tem učiti. Itak si nič ne zapomni.
A: Torej podatke ste dobili in jih analizirali?
B: Ne kje pa, saj moram še pripraviti nove pogodbe za nove šoferje. Veš koliko to vzame časa?
A: Zelo ste zavzeti, ampak prioriteta je analiza za katero sva se dogovorili. Samo tako bomo pravočasno izplačali plače. Prepričana sem, da lahko pogodbe lahko uredi vaša kolegica Zdenka.
Pravzaprav ji bom kar sama naročila.
Vaša prioriteta je priprava analiz do 15.00 ure danes. Tako bomo že do jutri lahko uredili plače.
Se spomnite, kako ste prejšnji mesec vse uspeli oddati do roka. Prepričana sem, da tudi tokrat zmorete.
B: Hvala, res sem vložila veliko dela v tisto analizo in nato poročilo. Se bom takoj lotila tudi tega, verjamem da bo res šlo do treh.
A: In veste kaj, za Andrejo bom organizirala dodatno izobraževanje, da boste na lažji način prišli do podatkov. Na ta način boste še bolj razbremenjeni.
B: Najlepša hvala, to mi bo zares olajšalo delo.
Izjemna plat vedenjskega pristopa je, da ločimo karakter človeka od vedenja. Na ta način se naš sodelavec ne bo počutil, kot da je z njim nekaj narobe, ampak se bo fokusiral na vedenje in akcijo.