učenje angleščine je zabavno
10 NASVETOV KAKO OSTATI V STIKU Z ANGLEŠČINO PO TEČAJU V KARNIONU
4. 4. 2024

KAJ IMAJO SKUPNEGA ALFA STANJE, UČENJE IN VRHUNSKI ŠPORT?

»V alfa ali theta stanju je učenje zagotovo veliko bolj učinkovito. V to sem prepričana. Znanje se usede bolj globoko v spomin.« Iza Sia Login

»Športniki smo ves čas vajeni delovati pod adrenalinom in  ker s  tehnologijo ali tehniko sproščanja  prej najdeš to sproščeno stanje in s tem izgubiš čim manj energije in fokusa, tvoje telo se hitreje regenerira. Fokus pa se krepi.« Anže Lanišek, smučarski skakalec

 

Kaj je alfa stanje?

Alfa stanje je eno od stanj zavesti, ki se pojavi med budnostjo in spanjem. Pojavi se, ko možgani proizvajajo električne valove frekvence približno od 8 do 12 ciklov na sekundo (Hz), kar je nekoliko nižje od beta stanja, ki je značilno za budno stanje.

Značilnosti alfa stanja vključujejo:

Sproščenost: Oseba se počuti sproščeno in mirno.

Povečana koncentracija: Kljub sproščenemu stanju je oseba lahko še vedno osredotočena in pozorna.

Kreativnost: Alfa stanje je povezano z večjo kreativnostjo in sposobnostjo ustvarjalnega razmišljanja.

Lahko vstopanje v stanje meditacije: Alfa stanje je pogosto povezano z meditacijo, saj lahko olajša vstopanje v stanje globoke sprostitve.

Alfa stanje se lahko doseže s tehnikami sproščanja, kot so dihalne vaje, meditacija, vizualizacija ali poslušanje pomirjujoče glasbe. Uporablja se tudi v nekaterih terapevtskih pristopih za lajšanje stresa, povečanje kreativnosti in spodbujanje dobrega počutja.

 

Prav povečana koncentracija in sproščanje ter pozitivni učinki tega dvojega ima seveda metoda Superlearning Karnion®.

Alfa stanje namreč tako ne vpliva samo na zares povečano hitrost učenja tujega jezika, temveč tudi na vašo psihofizično kondicijo.

Če alfa stanje trenirate tako kot v Karnionu, večkrat dnevno, bodo vaši možgani tudi v domačem okolju lažje prehajali v alfa stanje, ko se boste spravili k meditaciji ali katerikoli drugi obliki sproščanja.

ALFA STANJE LAHKO PRINAŠA ŠTEVILNE KORISTI ZA VAŠE FIZIČNO IN ČUSTVENO STANJE . NEKATERE KORISTI VKLJUČUJEJO:

Zmanjšanje stresa: Alfa stanje je povezano s sproščenostjo, kar lahko pomaga zmanjšati raven stresa in tesnobe v telesu.

Povečana kreativnost: V alfa stanju so možgani v stanju, ki spodbuja kreativno razmišljanje. To lahko pripomore k boljšemu reševanju problemov in inovativnosti.

Izboljšana koncentracija: Čeprav je alfa stanje sproščujoče, je hkrati tudi stanje zbranosti in pozornosti, kar lahko pripomore k izboljšani koncentraciji.

Lažje učenje: V alfa stanju je možganska aktivnost optimalna za učenje in sprejemanje informacij. To lahko olajša proces učenja in pomaga pri boljšem pomnjenju.

Izboljšan spanec: Sproščujoče vaje, ki vodijo v alfa stanje, lahko pomagajo pri pripravi na spanje in izboljšajo kakovost spanja.

Podpora mentalnemu in fizičnemu zdravju: Redno doseganje alfa stanja lahko pomaga uravnavati krvni tlak, zmanjšati bolečine in povečati splošno počutje.

Povečanje samozavedanja: Meditacija in sproščujoče tehnike, ki vodijo v alfa stanje, lahko pomagajo pri razvijanju globljega samozavedanja in notranjega miru.

Vse te koristi naredijo alfa stanje koristno orodje za splošno dobro počutje in izboljšanje različnih vidikov življenja.

 

Stanja zavesti kot so alfa in theta možganski valovi tako velikokrat povezujemo z meditacijo, saj nobena meditacija ki poteka v beta možganskih frekvencah pravzaprav ni prava meditacija.

Kaj o meditaciji in posledično pozitivnih vplivih pravijo znani?

Deepak Chopra (Avtor in zagovornik alternativne medicine): “Meditacija ni način, kako umiriti svoj um. Je način vstopa v tišino, ki že obstaja – zakopana pod 50.000 mislimi, ki jih povprečna oseba ima vsak dan.”

Oprah Winfrey (voditeljica in filantropinja): “Mir prihaja od znotraj. Ne išči ga zunaj.”

Hugh Jackman (Igralec): “Pri meditaciji lahko spustim vse. Nisem Hugh Jackman. Nisem oče. Nisem mož. Samo se potopim v vir, ki ustvarja vse.«

 

Kaj o alfa in theta stanju zavesti pravi uspešna slovenska podjetnica  Iza Sia Login?Vrh obrazca

»V alfa ali theta stanju je učenje zagotovo veliko bolj učinkovito. V to sem prepričana. Znanje se usede bolj globoko v spomin.«

 

Program za podjetja

 

UČINKI ALFA STANJA PRI VRHUNSKEM ŠPORTU

 

Alfa možganske valove lahko igrajo pomembno vlogo pri športni izvedbi.

 

Stanje optimalne izvedbe: Alfa valovi so pogosto povezani s stanjem sproščene budnosti. Športniki, ki lahko dosežejo to stanje, imajo po statistiki večjo verjetnost za  optimalno izvedbo, kjer so mirni, osredotočeni in sposobni hitro reagirati na dražljaje.

Primer je alpsko smučanje, kjer se športnik a alfa stanju pripravlja na svoj nastop. Z alfa stanjem športnik trenira fokus, da ko je potrebno npr. v eni min ali dveh pokazati optimalen dosežek, da to tudi stori.

Stanje pretoka: Stanje pretoka, znano tudi kot biti “v coni”, je značilno z intenzivno osredotočenostjo, lahkotnim delovanjem in občutkom časovne distorzije. Nekatere raziskave kažejo, da so alfa možganski valovi izraziti med stanji pretoka, kar kaže na sproščeno, a hkrati zelo osredotočeno miselno stanje, ki ga športniki skušajo doseči.

Vizualizacija in mentalne podobe: Alfa valovi so povezani tudi z vizualizacijo in mentalnimi podobami, ki so pogoste tehnike, ki jih športniki uporabljajo za mentalno ponavljanje gibov, strategij in scenarijev izvedbe. Z vstopom v alfa stanje lahko športniki izboljšajo svojo sposobnost živega predstavljanja uspešnih rezultatov in izboljšajo svojo celotno izvedbo.

Zmanjšanje stresa: Tehnike, ki spodbujajo delovanje alfa možganskih valov, kot so meditacija z zavestnim dihanjem ali globoko dihanje, lahko športnikom pomaga obvladovati stres, ki ga občutijo pred tekmo in tako zmanjšajo anksioznost pri samem tekmovanju. S treniranjem stanja sprosčanja, lahko športniki bolje ohranjajo fokus in samokontrolo ko so pod tekmovalnim pritiskom.

Čeprav je potrebno več raziskav, da bi popolnoma razumeli vlogo alfa možganskih valov pri športni izvedbi, obstajajo dokazi, ki kažejo, da lahko optimizacija možganske aktivnosti, vključno z alfa valovi, pozitivno vpliva na mentalne in telesne sposobnosti športnikov. Trenerji in športniki lahko raziskujejo različne tehnike, kot so vadba pozornosti, da bi izboljšali proizvodnjo alfa valov in izboljšali celoten rezultat  na  tekmovanju.

Odločijo se seveda lahko tudi za učenje tujega jezika v alfa stanju kot so to storili že mnogi športniki.

 

Zakaj je aktivacija  alfa valov možganskega valovanja tako zelo dobrodošla pri vsakem vrhunskem športniku?

»Športniki smo ves čas vajeni delovati pod adrenalinom in  ker s  tehnologijo ali tehniko sproščanja  prej najdeš to sproščeno stanje in s tem izgubiš čim manj energije in fokusa, tvoje telo se hitreje regenerira. Fokus pa se krepi.« Anže Lanišek, smučarski skakalec

Deli na družabnih omrežjih: